אפסטור או אנדרואיד מרקט – היכן אפשר להרוויח יותר?

01.04.2012
כרגע האפסטור של אפל ריווחי יותר מהאנדרואיד מרקט של גוגל מהסיבות הבאות
  1. ישנם מספר רב של סוגי חומרה לאנדרואיד דבר שמייקר את תהליך הפיתוח בפלטפורמה זו לעומת אייפון שהיא פלטפורמה סגורה ויש בה מספר מועט של סוגי מכשירים.
  2. דרך התשלום עבור האפליקציה באנדרואיד מרקט היא ע"י: Google Checkout אשר היא דרך שאינה מקובלת על כל המשתמשים. בסביבת אפל, בכדי שמשתמש יוכל להוריד אפליקציה הוא חייב להתחבר ל Itunes  ולתת את פרטי כרטיס האשראי, כלומר התהליך פשוט מאוד שנעשה פעם אחת בלבד ע"י רובם המכריע של המשתמשים, כלומר תהליך התשלום בסביבת אפל הוא פשוט וקל.
  3. האנדרואיד מרקט זמינה ב 32 מדינות לעומת 90 מדינות של האפסטור, דבר שנותו יתרון רב לאפסטור.
  4. הקריטריונים לחיפוש באפסטור מגוונים יותר מאלה שקיימים באייפון. למשל: חיפוש לפי קטגוריות, פונקציונליות, מחיר ועוד.
  5. ע"פ מחקר שנערך בסוף 2011, של 200 האפליקציות המובילות בכל חנות, המכירות באפסטור גבוהות פי 6 לעומת האנדרואיד מרקט. ההכנסות למפתחים היו 3.4 מליארד דולר באייפון ו 240 מליון דולר באנדרואיד.
לסיכום, כרגע הפוטנציאל הכלכלי באפסטור רב יותר מאשר באנדרואיד מרקט.
 הוספת תגובה 
כותרת התגובה:
שם מלא:
כתובת דואר אלקטרוני:
תוכן התגובה: