איך לשווק אפליקציות באפסטור?

14.04.2011

כל אפליקציה באפסור מכילה מספר שדות המאפיינים את האפליקציה: שם האפליקציה, אייקון, תיאור האפליקציה. להלן מספר נקודות חשובות הקשורות לגורמים אלה:
1. בחר אייקון מקצועי שמייצג את האפליקציה שלך. לכאורה, מדובר בפרט קטן אולם הוא בעל משמעות חשובה ביותר,
הסיבה לכך היא פשוטה: זה מה שהלקוחות הפוטנציאלים שלך יראו. אם תבחר באייקון אייכותי,
הסיכוי שיורידו את האפליקציה גדול יותר.
2. יש לבחור בשם קליט וברור לאפליקציה. המשתמש הפוטנציאלי צריך להבין במה עוסקת האפליקציה לפי שמה.
3. יש לתאר היטב ובצורה מדוייקת וברורה מה האפליקציה עושה. כאן המקום להשתמש ב copywriter מקצועי
שיתאר בצורה מקצועית את האפליקציה. יש לשלב בתיאור המילולי של האפליקציה מילים שמייצגות את
התחומים שבהם עוסקת האפליקציה ע"פ עקרונות הקשורים לקידום אתרים, בדרך זו כאשר יחפשו אפליקציה לתחום המדובר,
ימצאו את האפליקציה לאייפון שפותחה. יש להבין היטב באילו מילים משתמשים הלקוחות הפוטנציאלים של האפליקציה. כדאי לעשות שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל.
4. יש להכין תמונה של האפליקציה בגודל 320 על 480, יש לבחור תמונה בתמונה ברורה ברזולוציה מתאימה המייצגת את האפליקציה בצורה טובה.
5. יש לשאוף שגודל האפליקציה יהיה קטן ככל הניתן. בכדי שהורדת האפליקציה תקח זמן מועט. מעבר למגבלה מסוימת,
האייפון צריך להיות מחובר לרשת אלחוטית. ייתכן שפיתחנו אפליקציה נפלאה אך אם תיאור האפליקציה על פי הסעיפים הנ"ל לוקה בחסר, משתמשים לא יורידו אותה מהאפסטור כלומר תיאור האפליקציה הינו חשוב לא פחות מפיתוח

האפליקציה עצמה. הלקוחות הפוטנציאלים צריכים לקבל מידע על אפליקצית האייפון.
1.יש לשלוח את האפליקציה לתהליך בדיקה ע"י בלוגרים שהם מובילי דעה בתחומים הרלבנטים.
הלקוחות הפוטנציאלים מתייחסים לחוות הדעת של אותם בלוגרים כדעות אוביקטיביות. אם בלוגר משפיע סקר 
את האפליקציה ונתן הערכה חיובית על המוצר הדבר יהווה אישור לאיכות האפליקציה וידרבן לקוחות לחפש אותה באפסטור.
2. חשיפה של האפליקציה ע"י אתרים שמסקרים אפליקציות חדשות. לדוגמא: אם נרצה לשווק אפליקציה בעברית,
כתבה באתר ynet.co.il תרחיב את החשיפה של האפליקציה ללקוחות פוטנציאליים.
3. שיווק האפליקציה ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק.

 הוספת תגובה 
כותרת התגובה:
שם מלא:
כתובת דואר אלקטרוני:
תוכן התגובה: